Alla inlägg under oktober 2007

Av Patrik Sundberg - 30 oktober 2007 23:37

Då var det snart en ny månad om ca en dag å pengarna kommer och går som allt annat här i livet. börja värkligen fundera på vad meningen med livet är, om det är så här som det är nu så vete fan vad man ska ta sig till jag vet inte hur många gg jag kommer att skriva om det här men det hängde på axlarna just nu så måste komma ut =/


Så har pappa slagit till igen. han satt och kolla in sina fiskar som han gör 99 gg om dagen =P jaja skit samma hur jävla många gg han sitter å filosifera framför fiskarna. Å efter ett tag hör man att han skrika som om giffarna hade vunnit allsvenskan men det bryde jag mig inte om så jag fortsatt med det jag gjorde och efter ett tag kommer han in dyng Blöt allså då menar jag inte så blöt som man blir när man går ute när det rengnar! utan det ser ut som han hade bada med kläderna på! minst en timme men det va typ bara tio minuter å då frågar jag va fan han hade gjort å då berätta han sin historia om att han satt där å kolla på sina små fiskar då först så hoppar en "kamazii" fisk ur akvariumet då när han väl försöker få tag i den. (ur min synvinkel) skrämer han skiten ur en annan fisk så att det börja lägga sina jävla fiskar så då fick han panik å stoppa ner händerna å försöker få upp ynglen så att dom inte ska bli uppäten av dom andra fiskarna å så vidare med den andleningen ser det ut som han hade tränat till os-simmningen år 2067.


jo innan jag glömer så jobbar jag kväll imorn i bergsåkers folkets hus det är där Rubruken Black Jack kommer in eftersom dom ska ta å spela där så nu vet ni det å det är inte kortspelet Black Jack =P kommer vara där mellan 5 till 11 men ni som inte jobbar å går i gymnasuim eller högstadie å vill dansa kan ju komma runt 19:00 då börja insläppet så välkommen =P


ja det är väl allt jag har å dela med mig just nu, men det kan bli mer senare eller så blir det en annan dag =p


MVH YogiBjörn

Av Patrik Sundberg - 22 oktober 2007 18:46

för det första är jag trött ville inte kliva upp idag, 2, less på ganska mycket just nu, 3, tog å jobba över 2 timmar för att jag gick en halvtimme tidigare i fredags, jobbar kväll nu tisdag, onsdag, torsdag, 4 ingen kan ringa mig just nu på några dagar tror jag för jag har just bytt till halebop ^^

Ovido - Quiz & Flashcards