Alla inlägg under december 2007

Av Patrik Sundberg - 31 december 2007 16:38

Det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, du har inte en aning, aning
det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu

Det blir det sissta jag skriver år 2007 Yeah B-)

Av Patrik Sundberg - 25 december 2007 23:51

Du är en vän som jag alltid kan lite på.

Du är alltid där när jag behöver hjälp eller stöd.

Du står vid min sida genom livet.

Du är världen bästa brorsa

Av Patrik Sundberg - 18 december 2007 17:03

Va less man kan bli allså just nu känner man sig helt tom finns ingen lust längre och vänta längre. jag behöver mitt utryme och sluta anpassa mig för allt med andra ord så går det inte.

Den ända jag kunde anpassa mig till va dej men det gick ju som det gick visst jag är lycklig för du är lycklig men innerst inne är jag helt förstörd!

känner smärtan växa fram mer och mer känns som jag blöder men kan inte stoppa det! jag förblöder in till dom sissta timmarna jag är vaken. För i mina drömar är jag med dig. Jag ser så lycklig ut. Jag är lycklig! det känns som inget kan stoppa mig men sedan börja smärtan ta över igen jag vaknar till kollar bevid mig du är inte där. Är det jag som inte vill inse det? Är det mina kännslor för dig som spelar ett spel med mig? just nu vill jag bara få ett tecken för jag vet att du finns!


Kanske inte alltid jag vänder mig mot dig men snälla just nu behöver jag dig ge mig ett tecken om hur jag ska gå till väga för just nu behöver jag väglegning till något bättre. Som Chester Bennington Skulle sjunga "I bleed it out"


My mind has changed
my bodys frame but god i like it
my hearts aflame
my bodys strained but god i like it

PeeWee

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kalander

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sökruta

Kategorier

Besökare

RSS

Omröstning

tatueringar/pirceingar? bra eller anus?
 Bra!
 Anus!

Ovido - Quiz & Flashcards