Alla inlägg under november 2007

Av Patrik Sundberg - 8 november 2007 16:49

imorn släpper dom Call Of Duty 4 men problemet är att jag inte kommer kunna spela det =P för jag har dagens dåligaste grafikkort! men skit samma det är inte det bloggen ska handla om det är. ja du jag vet inte.

känner att det va ett tag sedan jag blogga å salle har varit på mig å sägt att jag ska blogga så nu kommer det!


Imorn är det fredag å helgen börja vid 3 =) vet inte vad man ska göra mer än gå på stan på lördag med marie =) skulle nog tro att det blir rätt lung helg som tidigare helgen om jag inte får nå bryt å övertala oscar å köra mig runt hela stan bara för att ha något å göra =) jag har har haft en dåligt hår vecka har inte orka haft mössa eller något annat på huvudet som alla är van vid men det känns bra till en viss del men det är klart man har varit i pilla i håret när man inte har haft något på huvudet :P


men såg zlatans inter vinna igår det va väl helt okej match men den stora grejen är att zlatan fick in en träff som en anna bara kan önska sig att får runt år 3056 men tänkt hur fotbollen ser ut då? då sitter alla dom topp spelare som ska vara på planen sitter med en handkontroll å lira typ Pes eller fifa i stället att röra sig på en plan å får ändå sina miljoner. Allså jag menar all fotboll vi se på tv nu kommer vara digitalt eller något liknade.


kanske är det dags och pyssla med annat än bloggen nu.

vi ses gott folk.


Med Vänliga Hälsning: Gunde Beast

PeeWee

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kalander

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sökruta

Kategorier

Besökare

RSS

Omröstning

tatueringar/pirceingar? bra eller anus?
 Bra!
 Anus!

Ovido - Quiz & Flashcards