Direktlänk till inlägg 19 november 2010

vodka & lime sill? O_o

Av Patrik Sundberg - 19 november 2010 23:07

Kille nr 1, Eeeeh :S

Tjej nr 1, haha såg nyss reklam på tv xD

Kille nr 1, Ahaa, trodde du köpt det först :P haha

Jag, allså sill som fisk?

Kille nr 2, lät äckligt!!.

Tjej nr 2, haha de lär vi prova

Kille nr 2, sluta va äcklig :P du får värsta aids!.

Tjej nr 1, ja fisk sill, blä! Ta bort sillen så blir det bra ;)

Jag, tror jag säkert =)

Tjej nr 1, =D

Tjej nr 2, Men Kille nr 2! börja ät fisk! jisses!!

Jag, men jag förstår han! fan fisk är inge gormé middag enligt mig =p

Tjej nr 2, ni gillar korv ist

Tjej nr 1, Fisk är gott, men inte sill :P blä

Tjej nr 2, ja de är gött.

Jag, nja är mer åt hamburgare =P jag kan inte säga vad kille nr 2 är lagt åt för håll =p

Tjej nr 1, Thaimat haha

Jag, haha om jag får bestämma så blir det pizza men Emelie var ju helt inne på fisk och korv =p så jag försökte hänga med men då kommer du helt utan förvarning och säger thaimat :P


Fortsättning följer efter reklamen.....

Gör en kort avbrått för reklam.... och tjej och kille nr 2 har försvunnit =p

Fortsättningen förljer nu.....


Tjej nr 1, Ja men du sa att du inte visste vad kille nr 2 var lagt åt för håll då svarade jag Thaimat :P fisk och korv är bra! :P åt mumsig korv idag, droools..

Jag, okej men du har ju korv hela tiden ^^

Tjej nr 1, Haha ne :P inte ofta jag äter det faktiskt, äter mest kyckling bara haha, billigast ju :P sen gott och nyttigt.

Jag, nä men fy fan för korv =P fick även korv i dag =p ett kovppaket och jag som nästan aldrig äter korv, någon som vill ha?

Tjej nr 1, Haha Katt nr 1 vill säkert, han äter allt ^_^ tysk och engelsk korv är gott dock, man känner inga äckliga broskbitar i det och det smakar mer äkta kött med haha, och har goda kryddor/örter i ^^


Vill klarlägga att katt nr 1 är en katt..... ^^


Jag, *suck* vad ska jag tar mig till med dig Tjej nr 1?

Tjej nr 1, Haha äta korv med mig? xD


Nu börja det spåra ur så ni vet.....


Jag, haha NOOOOOO thanks you xD

Tjej nr 1, *tear*

Jag, no dont cry for me argentina! en dåligt låt av madonna vill jag lägga till,

Tjej nr 1, Haha, säg inte så, min mamma gillar den låten xD

Jag, haha förlåt Tjej nr 3 inget illat menat,


Tjej nr 3 är tjej nr 1 mamma vill jag tillägga också.....


Tjej nr 1, xD

Jag, allså nu när jag går igenom vad jag har skrivit så låter det som jag inte vill vara med dig men det vill jag det är bara det att jag inte vill äta korv =p

Tjej nr 1, Meh, jag som tänkte bjuda på korv när du kom och hälsade på mig sen :P haha

Jag, men då går jag och köper mat själv =p

Tjej nr 1, Men ne, haha du får äta det som bjuds :P vet vet, du kanske gillar korven du får hos mig :P

Jag, nä men helt allvarligt om det blir korv så lovar jag att yuki får mina korvar och jag går och köper pizza :P

Tjej nr 1, :(

Jag, men inga lessna miner här inte! här ska man vara go och glad kexchoclad sorry min franska är inte så bra =p

Tjej nr 1, Haha men korven blev ledsen så jag blev ledsen xD

Jag, slakna korven? HAHAHAHAHA

Tjej nr 1, Lol wut?

Jag, nwm

Tjej nr 1, :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik Sundberg - 23 januari 2011 13:12

tja hade ganska kul igår =P från 08:10 till 18:något, så sätt man bara här men det sedan från den tiden va jag med perra och vi typ satt och prata, kolla på tv och sånt, tills kl var runt 3, sakta men säkert så tog man sig till mor! där man typ var v...

Av Patrik Sundberg - 21 januari 2011 22:36

Jag på FB: jag kanske inte e söt, inte snygg, inte vacker, inte killarnas första val, men jag är mig själv. Lägg den här på din logg om du är stolt över den du är!   får en kommentar: KILLARNAS FÖRSTA VAL??????????????????????????????????????????...

Av Patrik Sundberg - 21 januari 2011 22:08

person säger: hehe äsch misstag och så händer  usch gjorde bort mig så mkt innan, ett par år sen, var en kille jag pratade väldigt mkt med förut, detta var långt innan jag blev ihop med ***********, men jag hade väl ett slags förhållande med exet då,...

Av Patrik Sundberg - 8 december 2010 03:32

Kl är nu 03:32 och då slog det mig att jag typ dom 3 senaste timmarna har jag lyssna på samma låt om och om igen och tänkt på samma person om och om igen, tänker om jag aldrig hade skrivit det jag skrev, och allt jag gjorde så kanske vi skulle ha kon...

Av Patrik Sundberg - 7 december 2010 20:01

Var på hemköp och vart man än kolla så ser man PENSIONÄRSJÄVLAR, och visst jag hade till och med problem och gå, halka runt och det, men dom, ser massa kassar flyga upp i skyn, ser en jävel som gör sig så illa att någon fick ringa ambulansen, till oc...

Ovido - Quiz & Flashcards