Alla inlägg under januari 2008

Av Patrik Sundberg - 16 januari 2008 17:37

Jag har hört på radion idag att vi har solsken över hela vår stad
det låter väldigt underligt för jag har bara regn hos mig

jag har talat i telefon med din syster hon bor en bit härifrån

hon sa hon låg och solade men jag har bara regn hos mig

(och jag måste ha retat gudarna)

(måste gjort nåt fel)
för ända sen den dan du for så har jag bara regn hos mig


(kom tillbaks och gör det fort nu) (här blött och kallt)
för ända sen den dan du for så har jag bara regn hos mig

och jag minns när du var här och solen lyste som sig bör
i trädgården vi solade som andra människor gör
men nu e jag lika genomblöt som gräset utanför
och jag blir inte torrare mina blommor har nästan gått bort
denna sommar var verkligen kort


det låter väldigt underligt
men jag har bara regn hos mig

(och jag måste ha retat gudarna)
(måste gjort nåt fel)
för ända sen den dan du for så har jag bara regn hos mig

det låter väldigt underligt men jag har bara regn hos mig

hmm det låter väldigt underligt men jag har bara regn hos mig

och mera det blir vilket lågtryck man har hamnat i

för ända sen den dan du for så har jag bararegn hos mig

Av Patrik Sundberg - 1 januari 2008 19:56

Det här vet du inte om
Men jag väntar på dig Någon gång måste du bli själv
Och jag väntar på dig Jag bidar tiden och det kommer ta tid
Jag har inte sagt något än Men jag väntar, väntar

Du är inte så fin Men det är nåt med dig

Som att komma hem Första gången ja, du sa hej


Det är så logiskt alla fattar utom du
Du har inte en aning
Att jag tänker på dig precis just nu

Någon gång måste du bli själv
Någon gång måste du bli själv


Han har ett falskt leende Jag har sett det

Hur har du undgått det alla dom här åren
Och jag har sett dina pupiller växer När du är med mig
Du vet inte om det än Det kommer att bli du och jag. Tillslut!


Någon gång måste du bli själv
Någon gång måste du bli själv
Någon gång måste du bli själv

PeeWee

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kalander

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sökruta

Kategorier

Besökare

RSS

Omröstning

tatueringar/pirceingar? bra eller anus?
 Bra!
 Anus!

Ovido - Quiz & Flashcards