Alla inlägg under augusti 2008

Av Patrik Sundberg - 26 augusti 2008 03:30

Thought I was standing tall
I thought I´d seen it all
But baby I was wrong
Cause you´re the greatest

I walked a thousand miles
But nothing´s what I found
Until you came around
Cause you´re the greatest

Searched high and low for love just
To find out, that it was here all along
I know it , what I wanted it
I should have been chasing you

Chorus:
And I was reaching for the stars
But I didn´t have to look so far
Cause love is where you are
But I didn´t have a clue

And now I realize
That the stars are in your eyes
Cause you always shine
Baby , you´re the greatest

Thought everything had change
Until the day you came
And took away the pain
Baby, you´re the greatest

I always wore a frown
I never used to smile
Until you showed me how
Baby, you´re the gratest

Searched high and low for love just
To find out, that it was here all along
And I know it, what I wanted it
I should have been chasing you

Chorus:
And I was reaching for the stars
But I didn´t have to look so far
Cause love is where you are
But I didn´t have a clue

And now I realize
That the stars are in your eyes
Cause you always shine
Baby, you´re the greatest

Reaching for the stars and then I bumped into you
And I cannot believe that I was searching so long
Ohhh baby I´m so taken
And all that I need is look into your eyes

Chorus:
And I was reaching for the stars
But I didn´t have to look so far
Cause love is where you are
But I didn´t have a clue

And now I realize
That the stars are in your eyes
Cause you always shine
Baby, you´re the greatest 

Av Patrik Sundberg - 19 augusti 2008 23:27

fan har funderat på länge vem den tjejen som jag träffa när jag va med jimmy och kenneth på stan. skulle vilja fråga henne några saker. men det går inte hitta hon någon stans blir lite lätt besviken på mig själv och det lär väl vara en på halv miljonen som man kommer se eller träffa henne igen =/ kanske låter knasigt att jag skriver det i denna blogg men va fan ska man göra? gå till polisen och göra en anmälan om en försvunnen person eller som Oscar skulle skriva Borttappad person =P tack för den fina iden Oscar =D Jaja men vill inte vara den som hänger på stan 24/7 bara för att kunna träffa henne igen =/ så man får väl ta dagen som den kommer.


satt och lyssna på mtv igår på en låt som sätt sig på huvudet men då kom jag och tänka på en låt som jag gillar starkt mycket och tänker därför dela med mig av den härliga melodin. hoppas att ni kommer gilla den. 


som MLK skulle säga "A Have A Dream"

 peace out

Av Patrik Sundberg - 16 augusti 2008 22:33

ja nu är det slut. finito, The end, med denna dag har jag slutat i fotboll och det känns skönt är så otroligt less på att spela så nu i stället ska jag ska hand om mig själv. försöka hitta något stadigt att luta sig mot med mera.


idag har jag varit på dragraceing det va rätt kul fick se världens grymaste avåkning i alla fall. åkte typ dit vid halv 2 kom hem vid 20:00 så en hel dag där är dubbel så kul än en hel dag på selånger men hade kul i går med jimmy det måste du får ett tack för =) men nu åker går vi till när jag ska hem från dragracet så kommer det en ambulans och jag blev helt till mig för jag trode det va något som hade hängt på banan med det va en fullgubbe som hade dragit värsta vurpan ner för läktaren och jag hållde på och dö när jag hörde det :P jaja nu sitter jag här och skriver lite funderar på om jag ska göra något vättit.


jaja tack för mig för denna dag amen =P paece 

PeeWee

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kalander

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sökruta

Kategorier

Besökare

RSS

Omröstning

tatueringar/pirceingar? bra eller anus?
 Bra!
 Anus!

Ovido - Quiz & Flashcards