Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

2011-01-23

Av Patrik Sundberg - 23 januari 2011 13:12

tja hade ganska kul igår =P från 08:10 till 18:något, så sätt man bara här men det sedan från den tiden va jag med perra och vi typ satt och prata, kolla på tv och sånt, tills kl var runt 3, sakta men säkert så tog man sig till mor! där man typ var vaken till 06:något :P sedan somna klockan ringer vid 08:10 igen :P kolla på telefon vänder mig om och somnar om :P vid 11:56 ringer perra och säger att han är på väg och hämta mig, då var det bara och klä på sig och gå ner och säga hej till mor och sedan dra därifrån :P


så har min dag sett ut hittils åker kommer säkert mer ikväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik Sundberg - 21 januari 2011 22:36

Jag på FB: jag kanske inte e söt, inte snygg, inte vacker, inte killarnas första val, men jag är mig själv. Lägg den här på din logg om du är stolt över den du är!   får en kommentar: KILLARNAS FÖRSTA VAL??????????????????????????????????????????...

Av Patrik Sundberg - 21 januari 2011 22:08

person säger: hehe äsch misstag och så händer  usch gjorde bort mig så mkt innan, ett par år sen, var en kille jag pratade väldigt mkt med förut, detta var långt innan jag blev ihop med ***********, men jag hade väl ett slags förhållande med exet då,...

Av Patrik Sundberg - 8 december 2010 03:32

Kl är nu 03:32 och då slog det mig att jag typ dom 3 senaste timmarna har jag lyssna på samma låt om och om igen och tänkt på samma person om och om igen, tänker om jag aldrig hade skrivit det jag skrev, och allt jag gjorde så kanske vi skulle ha kon...

Av Patrik Sundberg - 7 december 2010 20:01

Var på hemköp och vart man än kolla så ser man PENSIONÄRSJÄVLAR, och visst jag hade till och med problem och gå, halka runt och det, men dom, ser massa kassar flyga upp i skyn, ser en jävel som gör sig så illa att någon fick ringa ambulansen, till oc...

Av Patrik Sundberg - 3 december 2010 21:07

Person: ska du göra ihelgen?Jag säger: ska se på snowbord inne i stan  Person säger: aha! har dom gjort sånt där på esplanaden igen?Jag säger: nä torget  Person säger: okej då  Jag, säger: framför stadhuset  Person säger: då vet jag vart de är  Jag, ...

PeeWee

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kalander

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sökruta

Kategorier

Besökare

RSS

Omröstning

tatueringar/pirceingar? bra eller anus?
 Bra!
 Anus!

Ovido - Quiz & Flashcards