Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Patrik Sundberg - 8 juli 2008 23:49

ja ni nu ska ni få höra =) har spelet tennis i dag men jag tror fan att jag har blandat i hop tennis med baseball för det va typ 75% av mina bollar som flög över stängsle idag! typ homerun hela tiden =) sedan så vet jag inte hur länge vi spela men vi va kvungen och gå för cala skulle hinna in på ica :P han jag tror dom stänger 22 :P men då va det på väg till mogli då såg mogli och salle en tjej som jag tyckte böja sig ner i min ögon vrå men jag hade ögonen på audi TT som stog parkerad där i närhete! snygg som fan illa fall och salle bara skratta :P vet inte varför :P men när vi väl gick från mogli så va det än anka som va undercover just nu orka jag inte prata om det är så trött så jag spara det tills imorn

Ovido - Quiz & Flashcards