Alla inlägg den 2 september 2008

Av Patrik Sundberg - 2 september 2008 18:01

Va och köpte en present till min kära mor igår för hon fyllde år =) en sak vet jag i alla fall jag kan inte gå på stan och köpa något till någon anna för då slutar det med att jag köper något till mig också :P så denna dag slutar med en färg glad kepa och en ny etnies väska :P men det är inte därför jag bloggar skulle blogga om något annat =p det är om min kompis lilla berättelse =P


Han har prata med en tjej ett tag och nu va det dags att träffas men grejen va att hon inte såg ut så som på korten så han tänkte att han kan inte bara gå därifrån så dom bowla och åt middag så som en dejt ska vara :) sedan drog dom och såg på film =) och nu tänker ni WTF varför berätta han det här? jo för nu kommer det kula. som ni kanske vet så myste dom i soffan och på något knasigt sätt så blev det mer än bara mys men grejen va ju att han tyckte att hon va ful så han tänkte fan jag har ju sån dålig syn så jag tar av mig glasögonen så han gjorde det och han tyckte att det blev så jävels mycket bättre och det va där jag börja skratta som fan för det lät så jävla kul =)

Ovido - Quiz & Flashcards