Alla inlägg den 3 december 2010

Av Patrik Sundberg - 3 december 2010 21:07

Person: ska du göra ihelgen?
Jag säger:
 ska se på snowbord inne i stan  
Person säger:
 aha!
 har dom gjort sånt där på esplanaden igen?
Jag säger:
 nä torget  
Person säger:
 okej då  
Jag, säger:
 framför stadhuset  
Person säger:
 då vet jag vart de är  
Jag, säger:
 nähä?  
Person säger:
 joho!
 
Jag, säger:
 vad bra då!   då har du sett sundsvall med andra ord så att du inte är något utomjording  
Person säger:
 haha japp! jag har sett sundsvall  
Jag säger:
 fan vad nice vad tycker om staden än så länge då?
Person säger:
 haha jodå blåsig
 och kall! men rätt fin mm, tre plus får sen.. och en extra bara för att jag kommer därifrån  
Jag säger:
 hahahaha =P okej fyra av fem eller tio?
Person säger:
 fem såklart! av tio så är de en solklar åtta!


Ovido - Quiz & Flashcards