Alla inlägg den 7 december 2010

Av Patrik Sundberg - 7 december 2010 20:01

Var på hemköp och vart man än kolla så ser man PENSIONÄRSJÄVLAR, och visst jag hade till och med problem och gå, halka runt och det, men dom, ser massa kassar flyga upp i skyn, ser en jävel som gör sig så illa att någon fick ringa ambulansen, till och med inne i hemköp så ramla en PENSIONÄR jävel och ligger på golvet och spraklar och skriker att hon inte kommer upp och tar upp en hel jävla gång, så man måste gå runt hela jävla hyllan, och sedan när man väl kommer fram till kassan så är det PENSIONÄR som ska betala föra mig, och vad gör han? jo tar fram sin lilla potmonä och släger fram typ 84 kr i KRONOR, så det tar sin lilla tid det med, och sedan när man väl går vid vängåvan så ser man en pensionär som jag gick förbi uppe vid blå kiosken, då tänker jag, fyfan vad härlig och inte bry sig om tid och rum, =) men då tänker jag fan vad seg dagarna skulle gå!

Ovido - Quiz & Flashcards