Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Patrik Sundberg - 20 augusti 2007 22:29

Då var det dags igen kl är 22:33 å sitter här å väntar på att en viss person ska höra av sig men inte blir det så eller =/


jaja dagen börja runt 16:något kilver man upp hela dagen har gått hojta till salle å fråga han om man kunde komma förbi men det va visst något som inte va på bra humör så vi drog ut å prata om hans äventyr som han va med i helgen. sedan gick vi ner till cantrum för å kolla men då sa att han skulle fixa pizza å det tackan man inte nej till =) kom inte ihåg sisst jag åt pizza men det va svin gött fast man åk bara halva pizzan =S ovanligt för min del. sedan gick vi å prata lite mer om han äventyr =) det är sjukt vilka äventyr han kan hamna i =D


jaja sedan har man märkt hur mycket tid man har laggt ner å bara tänkt på dig! Minns inte när jag kännd så här för en person och jag vet hur det känns när man står där ensam och känner att det inte finns några svar men


står nu ensam kvar
så många minnen utav dig
känslorna man gav
men kärleken är kvar


Säger jag bara! fråga vem som hälst. fråga min familj vem jag pratar om mäst fråga min bardoms kompis vem jag pratar om mäst! jaja jag har så mycket jag vill säga dig men det går inte när man inte får träffa dig! =(

Av Patrik Sundberg - 20 augusti 2007 03:42

du på minner mig om så mycket. det känndes helt himelsk när du tog min hand du fick mig och känna att jag kunde få leva men inte äns få dela vad jag har och säga har nu gått ett tag utan att fått höra ett ord från dej å man börja undra. vad mer kan hända fler å fler dagar går till ända. om du bara visste vad hela världen går misste om. inte va det hat utan kärleken som grät när du sa att du hade dina besvär.


det känndes som det tog 1 minut att lära känna dig lika så att börja gilla dig
men det känns som en evigthet sen jag fick känna det som du fick mig att känna det jag talar om är att någon kunde gilla mig för den jag är och inte den jag försökte att vara när jag väl måde som så dåligast. fick redan på att en sån tystnad kunde säga så himla mycket det är därför jag tilldelar denna tyst minut för dej. för jag vill kunna finnas där för dej men du vägrar släppa in mej. du har berätta allt för mig det betyder så himla mycket å nu när jag väl vet allt så låt mej få stå vid din sida för ingenkan klara allting själv.


jag lova dig om du bara ge mig denna chans så kommer du aldrig
att ångra dig för jag kan säga dig att jag värkligen gillar dig och är berädd å offra allt för att du ska må som du måde när vi 2 träffades.


klockan är nu 03:36 å jag sitter å skriver om dig är det för jag inte kan sova? kanske? eller är det bara för man hoppas att du ska höra av dig eller komma ut på msn? vem vet. men i alla fall du ska veta att jag hoppas att du hör av dig snart.


skriver väl mer när jag vaknar eller när denna dag också går åt att tänkta på dig. =(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards