Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Patrik Sundberg - 27 augusti 2007 14:38

nu är det så att jag plågas som fan! jag har tänkt på det svin länge. eller om jag ska vara ärlig så har jag tänkt på det sedan 1 augusti hon säger att hon gillar mig! jag har sägt att jag gillar henne med å det är det som är så jävla jobbigt för att veta varje dag att den man gillar, gillar en minst lika mycket men ändå blir det fel å nu får man inte tag i hon eller inte får något svar. Man har nästa försökt allt men det vill sig inte.


Det är helt ja nu finner jag inga ord för det heller men jag vet inte om jag har gjort något som gör att hon inte svarar när jag ringer. Men om jag har gjort något så FÖRLÅT! 


Allvarligt talat kan jag inte göra något utan att tänkte på dig! tillexempel när jag ska sova så försöker man att blunda men det ända man ser är dej. ibland så dagdrömmer jag till och med om dig. sitter i min egna värld å då ser jag lycklig ut men när jag väl inser att det va en dröm så märker jag att jag är inte så lycklig som i drömen, jag mår äns inte lika bra som i drömen.


kan ni tänka er hur det känns? kan ni tänka er hur man mår? kan ni tänka er hur en ända tjej kan vända upp å ner på hela ditt liv? det kan i alla fall jag för Sandra har värkligen gjort det å hon är en dom av få st som har lyckas gjort det och det tackar jag för. 

Kan säga att hon betyder mycket för mig. Jag vill inte ha det så här! jag vill kunna prata med dig, vill kunna umgås med dig och som småning önskar jag att jag kunde säga att jag älskar dig å få samma svar tillbaka!!!!! =(


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards