Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Patrik Sundberg - 21 augusti 2007 23:43

ja annu en dag som har gått. men det har varit en helt okej dag om jag får säga det själv ingen krågen eller något fast man fick tigga pengar bara för att överleva dagen =P men det gick bra till slut. å det kommer jag å komma till senare i inlägget =P ja dagen börja med att man vaknar 11 pigg å glad men ändå råka man sova en timme till =)


man satt sig vid datorn (låter som jag inte har något annat liv men) kolla villka som va inne på msn hade hoppas på en viss person men ikke då. det löste sig ändå det också =) börja prata med salle om hur det va å sånt innan han skulle på träningen. (god vad jag saknar fotbollen!) satt man där ett tag försökte få tag i dej men då hade du låna ut din mobil till din 2 åriga kusin =) inte visste jag det men det va snällt av dig.


till slut av min förvåning så sms du mig å jag blev svin glad =) det va från den speciela personen.


men till slut tog jag insativet å gå ut på en promenad å jag hade hunnit till judo-hallen när en vit bil stanna å salle kliver ut som inget ting har hängt =) å vi börja gå bort mot korsta å då berätta jag att jag hade tiggit pengar hela dagen å då kom han på en underbar lösning som alltid (räddaren i nöden kan man säga) så väl när vi va i korsta så gick han å jag år varsitt håll för jag skulle ner till båtpakerigen som jag kalla det! fast det heter båtklubben bla bla något. satt där minst en timme å tänkte på allt å för första gången på länge känndes det skönt å vara ensam =)


allså det finns stunder där man undra hur det skulle vara om alla pysselbitar skulle passa in på en gång. eller vad skulle du tycka?



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards