Alla inlägg den 28 november 2010

Av Patrik Sundberg - 28 november 2010 22:57

låg i sängen och kolla på tv och hörde någon skriva på msn så jag skulle gå och sätta mig där men när jag ska sätta mig så missar jag hela jävla stolen och slår nästan i databorskanten och börja blöda näsblod som fan!

Av Patrik Sundberg - 28 november 2010 21:54

för det första måste jag säga tack Per för i fredags =) kul som fan, hade även kul med er andra i lördags,


men nu ska jag få in det här, det va ett tag sedan men kommer ihåg det som igår,


va ute på krogen då vi såg en person som jag inte trode att han hade brytit benen så min lilla person går fram och ska fråga efter ett tag så ser man rå hångla när personen skulle bara kolla om det va han som personen dansa med förra gången vi var ut, och det kanske inte låter så kul men jag kommer med detaljer när jag väl kommer ihåg dom :P


och ni ska få se hur Per blir efter några öl =P


Ovido - Quiz & Flashcards