Alla inlägg den 22 november 2010

Av Patrik Sundberg - 22 november 2010 22:33

Jag: okej,skriver blogg  
Person: jasså? vad skriver du om nu?  
Jag:gå in och läs? =D
Person: haha smart!  


Jag: hehe happy face =D du är gör att jag har något och skriva i bloggen i alla fall =)
Person: haha japp! jag är din musa ;)

Av Patrik Sundberg - 22 november 2010 22:06

Jag: kommer säkert sluta med att jag springer med bar överkropp runt huset  
Person: va?  
Jag: det kommer vara så kul så att jag bli tokig och spriger runt ditt hus med bar överkropp stup full, nä det är ett skämt  


Person: de hoppas jag! vågar inte bjuda hem dig annars när pappa är där  
Jag: dårå? xD
Person: vad ska han få för intryck av mina vänner?  
Jag: ja men han har väl träffa typ alla dina vänner  
Person: haha jo, men ingen har gjort de hitills .P

Jag: visst jag har löpt runt gatan i bara kalingar och en flaga på luleåvägen när jag bodde där och då hade jag inte fått i mig något alls men då hade barca vunnit serien  
Person: haha de är ju en annan sak då ju  
Jag: ja men ändå då måste det ju vara bättre om man är full då kan man ju skylla på det, xD
Person: haha är de?  
Jag: jag tycker det i alla fall i stället för bara ett lag har vunnit serien  
Person: haha kanske, vet inte  
Jag: vad tycker du låter bättre då? jag springer i kalingar med en flagga runt ditt hus eller att jag bara springer med bar överkropp runt ditt hus?  
Person: bara baröverkropp  
Jag: ja där ser du, hahahaha vilket samtals ämne  
Person: haha ja, lite konstigt kanske.........

Ovido - Quiz & Flashcards