Alla inlägg den 3 september 2007

Av Patrik Sundberg - 3 september 2007 21:34

har komit på att livet är som en bok har en början och ett slut


samma sak är det med vänner/familj dom kommer/dom går. dom födds /dom dör. till exempel min bardoms kompis! vi har gått igenom så himla mycket tillsammans å det har löst sig till slut men nu värka det vara en vändpunkt där jag tror inte det löser sig.


som min farfar å farmor dom dog i cancer tack vara dom rökte har gjort att min kära mor har slutat. men det hjälpte inte mamam fick cancer ändå =/

men det gick bra till slut nu är jag bara orolig att det ska hända min pappa samma sak =/ kanske därför jag tycker som jag tycker om dom som röker!


 jag vill inte förlora mer än vad jag har gjort men det är svårt i denna värld när man ser dom man älskar kommer å går utan ett ända spår.


over and out

Ovido - Quiz & Flashcards