Alla inlägg den 25 september 2007

Av Patrik Sundberg - 25 september 2007 23:45

nu fick jag bara för mig att skriva så jag gör det här!!!!


Vid det här tidpunkten vet nästan alla att det va skott lossning här för någon dag sedan och efter det så är inte allt sig likt! barn familjer vill flytta härifrån! Dvs saker!

Men förut när det hände så va det ingen som flyttade varför då börja nu?

Fan jag går ute som vilken jävla dag som hälst! och när salle sa att alla va så himla nåiga så börja jag tänkte fan det är dom ju också! jaja ni förstår inte vad ni går miste om! om ni nu flyttar! jaja nu ska jag dropa det å gå in på något helt annat!


Om jag är inte är inne på msn så mycket i helgen så är det att jag lever livet för en helg! då frågar ni Varför?! nu nu ska jag svara på den frågan! jag ska ta hand om mors hus medans hon å hennes man/kille vette fan vad jag ska säga! så jag kommer säkert vara lite off där =) men shit vad det kommer bli tråkigt om jag inte får med mig något! jaja men nu ska jag inte klaga mer!


men vi höres å synes!


Kommentera gärna blir så less att ingen för det nu för tiden!

Ovido - Quiz & Flashcards