Alla inlägg den 13 september 2007

Av Patrik Sundberg - 13 september 2007 22:09

i dag vakna man av kl 7:30 man ville ställa om kl till 10:00 bara för att få sova dom extra timmarna men man tog sig i kragen å klev upp å duscha som men börja kännas menings lös eftersom man luta lika illa som när man kliver upp som när man kommer ner på stan så himla illa.


Då man satt väl nere på jobbet känndes det som det skulle ta en evighet för att få sluta men då sa dom att vi skulle äta pankaka då blev det redan ljusare men man kännde att man ändå ville hem. men vi fick ju till slut sluta en halv timme tidigare å det tacka vi fan för däää so salle skulle ha sägt! då sms man han å kolla om han va på stan men han va å spela in ute i skogen så det va bara å ta sitt pick å pack å börja gå hemmåt. (men hoppas det gick bra)


å nu sitter man och prata med oscar på skype han är bra lame när han försöker fixa ett spel som tar och nu rätt så va det va så avsluta han samtalet den jävlen! men han har säkert sina förklaringar för det också! =)

nä undra om man ska fixa något å äta börja känna av tröttheten nu.


Får inte glöma att och skriva att man har fått ett å annat och tänka på för  det första är det en låt jävel som vägra gå ur huvudet å det är [J-Squad - Hall of Fame Anthem] fatta vilken skön låt. Sedan är det här med denna person. jag lät hon bara glida ifrån mig fatta inte varför jag va berädd och kriga för denna person men det är inte lätt alltid men det kanske är bättre så här än vad jag hade tänkt mig? nä fy fan det är ikke bra förlåt för min finska men det är inte lika bra som den en gång har varit =P om man nu har kunnat finska något gång?!?


och en sak till jag måste skriva är att man saknar fotbollen som tusan! ända som gör mig glad det är när man väl får in den tunneln man vill eller målet man alltid har drömt om även att det bara händer när man spelar med kompisar å inte i något lag. Det är en jävla sak man undra över i alla fall! varför kan man inte göra det när man går i något lag det måsta vara något att med kompisar som gör att man vågar göra mer än när man spelar i ett lag.


tills vidare ha det gött så länge så höres vi. I egen hög person Patrik "PeeWee" Sundberg

Av Patrik Sundberg - 13 september 2007 19:51

...... kom hem, ooohh ...... d e din kille
Var e du? Kan du komma hit? jag behöver dig just nu
Var e du nu? Kan du komma hit?
Om inte för evigt ändå för en stund!


1986 d va då jag föddes så för pappa gällde d att glaset höjdes
Festdagarna var fredagar för pappa
full satt och snacka medans jag sög på nappa
1993 då börja jag i ettan
nu drack han inte fredagar utan hela veckan
Benen på bordet och ölen i handen
jag tror han har glömt när jag fick första tanden
jag hade d bull, såg han hela familjen falla ner
hon fick se till att jag inte föll omkull
Man kan säga att hon redan var trött i första ronden
tiden gick hon blev gravid andra och tredje gången!


...... kom hem, ooohh ...... d e din kille
Var e du? Kan du komma hit? jag behöver dig just nu
Var e du nu? Kan du komma hit?
Om inte för evigt ändå för en stund!


jag hade jobbet till sist fick jag kicken
det sket jag i, tog cash av mamma till spriten
Felet va, jag var mycket aggresiv av mig
kaxig va jag, fett med stryk jag fick av er
Tiden gick och spriten blev en vane sak
jag drack och glömde nästan dag att äta mat!


Eey yo, sa mossan ingenting?


Jo, vad ska hon säg, varje gång hon öppna munnen så blev jag arg
Ledsen e jag över detta här med min far
dåligt e inte allt vi har haft roliga dar
Jag och mina syskon e tre bortglömda barn!


E d inte svårt utan ......?


Ja men jag e van


...... kom hem, (oohhyyee) ooohh ...... d e din kille (...... d e din kille)
Var e du? Kan du komma hit? jag behöver dig just nu
Var e du nu? Kan du komma hit?
Om inte för evigt ändå för en stund oohh yyee oohh yyee yyeee.


hon bor nu i ...... länge utan att ringa
bull att ens tjej bara så där kan försvinna
Jag vet att många har gått igenom detta här
man får leva med d och jobbigt e d jag svär
jag fick faktiskt välja familjen eller spriten
Hör frågan i huvet ända sen jag va liten
men jag valde d som fick mig att flytta
för där hemma gjorde jag ändå ingen nytta
Kom hem från skolan ställde bara till bråk
Ångest från bråken skapa en hel låt
Svaren finns inte för d min ...... gör har faktiskt glömt dig

...... för mig e du där!!

...... kom hem
(Vart tog ...... vägen?)
(Vet du hur jag mår?)
(Vet du vad jag har gjort?)
ooohh ...... d e din kille (ooohh ...... d e din kille)
(Vart tog ...... vägen?)
(Vet du hur jag mår?)
Var e du?
(Vet du vad jag har gjort?)
Kan du komma hit?

Ovido - Quiz & Flashcards