Alla inlägg den 10 september 2007

Av Patrik Sundberg - 10 september 2007 17:18

nu va det ett tag sedan jag blogga vet inte varför jag har väl inte orka eller inte haft tid men men nu är det dags igen =p


va hos mamma i helgen igen för att komma ifrån allt. känndes skönt om jag får säga det! som vanligt så hjälper man till med huset som dom försöker få till någon gång i år men det börja se bättre ut än va det såg ut förut i alla fall. Jag hade svårt å sova där vet inte varför men det är väl att jag är ovan å sova på en liten madrass som är mindre än vad jag är å då när lillesyrran börja prata i sömnen så är det lika bra å göra något annat tills hon slutar när hon väl har slutat så kommer den andra lille syrran å går i sömnen så då får man leda henne in till sängen igen och sedan när man är på väg å somna så kommer det ett tåg så det är rätt jobbigt men såna smällar man får ta!


nä nu ska jag dra å fixa lite food. å försöka överleva en dag till.

                                    see you when u get there

Ovido - Quiz & Flashcards