Direktlänk till inlägg 13 september 2007

Från Skönsberg Till Stan. Från Stan Till Skönsberg!

Av Patrik Sundberg - 13 september 2007 22:09

i dag vakna man av kl 7:30 man ville ställa om kl till 10:00 bara för att få sova dom extra timmarna men man tog sig i kragen å klev upp å duscha som men börja kännas menings lös eftersom man luta lika illa som när man kliver upp som när man kommer ner på stan så himla illa.


Då man satt väl nere på jobbet känndes det som det skulle ta en evighet för att få sluta men då sa dom att vi skulle äta pankaka då blev det redan ljusare men man kännde att man ändå ville hem. men vi fick ju till slut sluta en halv timme tidigare å det tacka vi fan för däää so salle skulle ha sägt! då sms man han å kolla om han va på stan men han va å spela in ute i skogen så det va bara å ta sitt pick å pack å börja gå hemmåt. (men hoppas det gick bra)


å nu sitter man och prata med oscar på skype han är bra lame när han försöker fixa ett spel som tar och nu rätt så va det va så avsluta han samtalet den jävlen! men han har säkert sina förklaringar för det också! =)

nä undra om man ska fixa något å äta börja känna av tröttheten nu.


Får inte glöma att och skriva att man har fått ett å annat och tänka på för  det första är det en låt jävel som vägra gå ur huvudet å det är [J-Squad - Hall of Fame Anthem] fatta vilken skön låt. Sedan är det här med denna person. jag lät hon bara glida ifrån mig fatta inte varför jag va berädd och kriga för denna person men det är inte lätt alltid men det kanske är bättre så här än vad jag hade tänkt mig? nä fy fan det är ikke bra förlåt för min finska men det är inte lika bra som den en gång har varit =P om man nu har kunnat finska något gång?!?


och en sak till jag måste skriva är att man saknar fotbollen som tusan! ända som gör mig glad det är när man väl får in den tunneln man vill eller målet man alltid har drömt om även att det bara händer när man spelar med kompisar å inte i något lag. Det är en jävla sak man undra över i alla fall! varför kan man inte göra det när man går i något lag det måsta vara något att med kompisar som gör att man vågar göra mer än när man spelar i ett lag.


tills vidare ha det gött så länge så höres vi. I egen hög person Patrik "PeeWee" Sundberg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik Sundberg - 23 januari 2011 13:12

tja hade ganska kul igår =P från 08:10 till 18:något, så sätt man bara här men det sedan från den tiden va jag med perra och vi typ satt och prata, kolla på tv och sånt, tills kl var runt 3, sakta men säkert så tog man sig till mor! där man typ var v...

Av Patrik Sundberg - 21 januari 2011 22:36

Jag på FB: jag kanske inte e söt, inte snygg, inte vacker, inte killarnas första val, men jag är mig själv. Lägg den här på din logg om du är stolt över den du är!   får en kommentar: KILLARNAS FÖRSTA VAL??????????????????????????????????????????...

Av Patrik Sundberg - 21 januari 2011 22:08

person säger: hehe äsch misstag och så händer  usch gjorde bort mig så mkt innan, ett par år sen, var en kille jag pratade väldigt mkt med förut, detta var långt innan jag blev ihop med ***********, men jag hade väl ett slags förhållande med exet då,...

Av Patrik Sundberg - 8 december 2010 03:32

Kl är nu 03:32 och då slog det mig att jag typ dom 3 senaste timmarna har jag lyssna på samma låt om och om igen och tänkt på samma person om och om igen, tänker om jag aldrig hade skrivit det jag skrev, och allt jag gjorde så kanske vi skulle ha kon...

Av Patrik Sundberg - 7 december 2010 20:01

Var på hemköp och vart man än kolla så ser man PENSIONÄRSJÄVLAR, och visst jag hade till och med problem och gå, halka runt och det, men dom, ser massa kassar flyga upp i skyn, ser en jävel som gör sig så illa att någon fick ringa ambulansen, till oc...

Ovido - Quiz & Flashcards